صفحه اصلی > خانه 
تقویم

سالنامه آماری تبلیغ و تهذیب
به زودی سالنامه آماری تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه توسط واحد آمار منتشر خواهد شد.
 ١١:٢٦ - پنج شنبه ٢٥ مهر ١٣٩٨ - تعداد نظرات : ٠ادامه خبر >>

تهیه سالنامه آماری پژوهش سال 1397
سالنامه آماری پژوهش در فصل تابستان 98 توسط واحد آمار دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی تدوین و منتشر گردید.
 ١٣:٤٦ - يکشنبه ٢١ مهر ١٣٩٨ - تعداد نظرات : ٠ادامه خبر >>

تهیه سالنامه آماری آموزش سال تحصیلی 97-96
سالنامه آماری آموزش سال تحصیلی 97-96 توسط واحد آمار دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی در تابستان 98 تدوین و منتشر گردید.
 ١٢:٤٤ - يکشنبه ٢١ مهر ١٣٩٨ - تعداد نظرات : ٠ادامه خبر >>

تهیه گزارش آماری مبلغین مستفر و هجرت روستاهای بالای 200 خانوار
گزارش آماری مبلغین مستقر و هجرت روستاهای بالای 200 خانوار در فصل بهار 98 توسط واحد آمار دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی تدوین و منتشر گردید.
 ١١:٤٢ - يکشنبه ٢١ مهر ١٣٩٨ - تعداد نظرات : ٠ادامه خبر >>

تهیه گزارش آماری تکمیلی از آمار سرشماری سال 95
گزارش آماری تکمیلی از آمار سرشماری سال 95 در فصل بهار 98 توسط واحد آمار دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی تهیه و منتشر گردید.
 ١١:٢٤ - پنج شنبه ٦ تير ١٣٩٨ - تعداد نظرات : ٠ادامه خبر >>
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 52742
 بازدید امروز : 89
 کل بازدید : 589645
 بازدیدکنندگان آنلاين : 1
اخبار > الزامی شدن فرم های ارزیابی از مدرسه توسط طلاب و اساتید


  چاپ        ارسال به دوست

قابل توجه طلاب و اساتید محترم

الزامی شدن فرم های ارزیابی از مدرسه توسط طلاب و اساتید

نظر به اجرای طرح ارزیابی و رتبه بندی واحدهای آموزشی و ضرورت شرکت اساتید و طلاب در تکمیل فرم های ارزیابی، ورود به سامانه انتخاب درس طلاب و اساتید در پنل پیشخوان حوزه منوط به تکمیل فرم ارزیابی مدارس گردید. لذا طلاب و اساتید محترم تا تاریخ 30/3/99 فرصت دارند به سامانه پیشخوان به آدرس http://login.ismc.ir مراجعه نموده و اقدام به تکمیل فرمهای ارزیابی از مدرسه نمایند. بدیهی است در صورت عدم تکمیل فرمهای ارزیابی از مدرسه، انتخاب درس توسط اساتید و طلاب محترم امکان پذیر نمی باشد. قابل توجه طلاب و اساتید محترم... ارزیابی مدارس توسط طلاب و اساتید در پنل شخصی طلاب در سامانه پیشخوان(نجاح سابق) انجام می گیرد.

 

سامانه پیشخوان حوزه http://login.ismc.ir

کانال ارتباطی کارشناسان ارزیابی و رتبه بندی در پیام رسان ایتا: 

@rotbebandi

www.eitaa.com/rotbebandi


١١:١٧ - سه شنبه ٩ ارديبهشت ١٣٩٩    /    شماره : ٤١٢٥٦٣    /    تعداد نمایش : ٤١٤١


نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1399/02/21 17:27
3
3
عرض سلام ادب و قبولی طاعات خدمت استاتید عزیز... الحمدالله عمر نوجوانی را در حوزه میگذرانیم... و تشکر ویژه ایی را دارم از همه اساتید و مسئولان حوزه که در این مدت بسیار زحمت کشیده اند و مجبور بوده اند بیشتر وقت خود را در تلفن همراه خود بگذرانند برای کارامدی بهتر حوزه و طلاب... اما این راهم نادیده نگیرند که توی این مدت اکثر طلاب مشغول کارهای جهادی بوده اند و کمتر صوت هارو گوش دادند اگر که میشود یه تجدید نظری کنند که ماهم ضرر نکنیم از یه طرف رفتیم کار جهادی از این طرف بابت درس ها به مشکل بر خوردیم امیدوارم که مسئولان حوزه راه چاره ایی بابت این کار داشته باشند... وَمِنَ اللهَ تُوفیق
کاربر مهمان
1399/02/18 20:12
1
3
باسلام از‌لحاظ‌خدمات‌رسانی‌به‌طلاب‌بعضی‌از‌مدارس‌خیلی‌خوب‌وبعضی‌ضعیف‌هستند‌ از‌مرکز‌مدیریت‌خواهش‌میکنم‌رسیدگی‌کند.

هدف ما انعکاس نظرات اساتید و طلاب محترم به مسولین بالا دست حوزه است.


کاربر مهمان
1399/02/18 8:54
0
5
تشکر از زحمات شما... آیا فرم های ارزیابی و اطلاعات طلاب محرمانه هست یا اینکه مدیران مدارس از نظرات طلاب باخبر میشن؟

با سلام... ارزیابی ها و فرمهای تکمیلی توسط طلاب کاملا محرمانه بوده و بهیچ وجه در اختیار مدیران مدارس و حتی استان قرار نمیگیرد.


کاربر مهمان
1399/02/18 0:1
0
4
طلبه حوزه صاحب الزمان عجل الله شهرضای اصفهان هستم این حوزه عالیه عالی

با سلام... ارزیابی از مدارس در سامانه پیشخوان(نجاح سابق) و در پنل شخصی طلاب انجام می شود. این سایت صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد.


کاربر مهمان
1399/02/17 14:18
2
1
با سلام بنده در مدرسه ی امیرالمومنین علی بن ابیطالب علیهماسلام درس میخوانم،این مدرسه از لحاظ مدیرت و آموزش عملکرد قوی و رضایت بخشی را دارد.
کاربر مهمان
1399/02/17 12:35
1
4
خیلی خوب هست هرچند که مشکلاتی برای طلاب هست طلابی که درس می خوانند باید بیشتر از این حمایت مالی قرار بگیرن تا بتوانن بدون دغدغه درس بخونند و مشکلات دیگه ای نداشته باشند
کاربر مهمان
1399/02/17 11:59
4
6
سلام الحمدالله عملکرد حوزه علمیه شهرستان ملکان خوب بوده ورسیدگی مدیریت به حضور غیاب قابل تشکر است. واساتید از سطح سوادخوبی بر خوردار ند

با سلام... ارزیابی از مدارس در سامانه پیشخوان(نجاح سابق) و در پنل شخصی طلاب انجام می شود. این سایت صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد.


کاربر مهمان
1399/02/17 11:57
1
1
سلام علیکم بنده در حوزه علمیه طالقان تدریس دارم الحمدلله در یکی دوسال اخیر پیشرفتهای خوبی از نظر علم و ترویج داشته حتی در ایام کرونا و قبل تر از آن رصد تدریس مجازی داشتیم و هیچ مشکلی نداره. اساتید و مدیر و آموزش خوبی هم داره . یاعلی مدد التماس دعا
کاربر مهمان
1399/02/17 11:48
1
0
حوزه علمیه امام صادق علیه السلام شهرستان جیرفت هم تحصیلی وهم تهذیبی عالی اند
کاربر مهمان
1399/02/17 11:46
1
0
مدرسه امام صادق شهرستان جیرفت در نظم وانظباط عالیست
کاربر مهمان
1399/02/17 11:32
0
0
طلبه حوزه آیت الله ایرانی هستم حوزه ما از نظر اساتید در سطح متوسط قرار دارد و از نظر اخلاقی هم بدنیست در کل بنده که حدود ۹ سال در این حوزه هستم از سال های اول خیلی بهتر است
کاربر مهمان
1399/02/17 11:30
2
2
مدرسه امام خمینی بوشهر برنامه‌ها و اساتید خوبی دارد. اگر معاون پژوهش و تهذیب هرچی زودتر مشخص شود، کارها روان می‌شود.
کاربر مهمان
1399/02/17 11:29
0
2
مدرسه علمیه ولی عصر(عج)کهگیکویه وبویراحمدهم ازنظرعلمی وهم ازنظراخلاقی ،بسیارعالی میباشدولی امکانات خیلی کم هستند ونبودامکانات تاثیرات منفی خودرابه همراه دارد
کاربر مهمان
1399/02/17 11:28
1
2
مناسب است
کاربر مهمان
1399/02/17 11:26
0
0
سلام الحمدلله عملکرد مدرسه امام صادق �علیه‌السلام� زاهدان خوب بوده. من به نوبه خودم از اعضای کادر این حوزه تشکر میکنم
کاربر مهمان
1399/02/17 11:25
1
1
طلاب از جهت درسی وضعیت مناسبی ندارند و از جهت زی طلبگی نیز در سطح قابل قبولی نیستند
کاربر مهمان
1399/02/17 11:23
0
0
از نام کاربری و کلمه عبورمنظورتان چیست

با سلام. در سامانه پیشخوان نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد کرده و در پنل شخصی خود فرم های ارزیابی را تکمیل کنید...


کاربر مهمان
1399/02/17 11:23
0
1
اینجانب مصطفی زارعی رباط طلبه پایه ۸ مدرسه علمیه امام جعفر صادق (علیه السلام) میباشم.ارزیابی بنده از این مدرسه علمیه خوب میباشد. در بحث درس و اهمیت به حضور غیاب پیگیری های مدیریت قابل تقدیر می باشد. لیکن در بحث درس اخلاق تقاضا این است که استاد اخلاق برتر از قم یا مشهد آورده شود البته برای کل مدارس علمیه استان بنظر بنده اینگونه تاثیر آن بیشتر است.همچنین در بحث فرهنگی و ورزشی هم کمی مشکلات وجود دارد که باید با همفکری عزیزان برطرف شود.ان شاءالله در پناه ایزد منان تمامی مشکلات حوزه های علمیه برطرف شود.

سلام بزرگوار... ارزیابی در سامانه پیشخوان انجام می گیرد و لازم است به پنل خود در سامانه پیشخوان مراجعه نمایید.


کاربر مهمان
1399/02/17 11:18
0
0
عالی
کاربر مهمان
1399/02/17 11:18
0
0
دروس حوزه تاپایه ششم استدلالی نباشدوازکتابهای اصول موجزومعالم و منطق کبری وصمدیه ودرکنارلمعه ازتحریر الوسیله هم استفاده گرددشایدبتوان نتیجه خوبی گرفت
کاربر مهمان
1399/02/17 11:17
0
0
با سلام خدمت شما چه بهتر بود که لینک سامانه پیشخوان هم در خبرتون میگذاشتید که طلبه ها برای پیدا کردن اون سامانه سرگردان نمیشدند

با سلام... با تشکر از شما... اصلاح شد


کاربر مهمان
1399/02/17 11:10
0
1
عالی هست نظر من مثبت است

سلام... خیلی خوبه


کاربر مهمان
1399/02/17 11:10
0
0
با سلام و عرض ادب واحترام لیست ارزیابی رو چرابیشترراهنمایی نمیکنیدکه ما باید چکار کنیم .

با سلام... فرم ارزیابی در سامانه پیشخوان حوزه و صفحه شخصی خودتون... همون سایت نجاح سابق


کاربر مهمان
1399/02/17 11:9
0
0
بسمه تعالی ۱=حقیر فقه و اصول را در مسجد امام کاظم ع پردیسان تدریس دارم.با اینکه درنهایت فقدان حامی مالی هستند، اما با روحیه جهادی مدیر مدرسه، اساتید و طلاب همکار مدیر، امورات مدرسه با انظباط مورد پیگیری است . البته در ایام ویروس منحوس مثل همه مراکز آموزشی درس رسمی برقرار نیست.اما امور آموزشی و غیر آموزشی طلاب به صورت غیر حضوری مورد پیگیری قرار می گیرد. ۲= موضوعات تخصصی را در دو موسسه امام رضاع و مرکز تخصصی شیعه شناسی آیه الله مکارم، تدریس دارم . آنان هم تا آنجا که در جریان هستم همه قواعد آموزشی و بخش نامه ها را در حد توان پیگیر هستند

با سلام... انشاءالله موفق باشید


کاربر مهمان
1399/02/17 11:8
0
0
باسلام: فرمهای ارزیابی در کدام آدرس قرار دارند؟

سلام... فرم ارزیابی در سامانه پیشخوان حوزه و پنل شخصی طلاب و اساتید. سایت نجاح سابق که انتخاب درس و ارزیابی رو انجام میدادید.


کاربر مهمان
1399/02/17 11:8
0
1
بنده از معاونت اموزش وحتی سایر کادر مدرسه محل تحصیلم راضی هستم

سلام بزرگوار... فرم ارزیابی در سامانه پیشخوان حوزه و پنل شخصی خودتون انجام میشه. به آدرس http://login.ismc.ir مراجعه کنید.


کاربر مهمان
1399/02/17 11:7
0
0
امتحانات سال بعد برگزار بشه

سلام... حتما


کاربر مهمان
1399/02/17 11:1
0
0
حوزه علمیه خوب است و باید در ضمینه فراهم ساختن راحتی طلبه در امر معیشتی کمک کنن
کاربر مهمان
1399/02/17 11:0
0
0
سلام.با تشکر از اساتید گرامی وبزرگ وار که با جان ودل دارن درس می دن و پاسخ به تمامیه سوال هایه ما، من این طریقه درس دادن رو خوب می گم
کاربر مهمان
1399/02/17 10:58
0
1
آموزش مجازی واقعا جواب داد
کاربر مهمان
1399/02/17 10:56
0
0
خواهشمنداست نسبت به افزایش ساعت انتخاب واحددرطول سال اقدام شود..
کاربر مهمان
1399/02/17 10:56
0
0
۱ حوزه از لحاظ اعتقادی در سطح پایینی است_ ۲ به حوزه امکانات نمیرسد ۳ بعضی از اساتید رفتار بدی دارند ۴ حوزه از لحاظ درسی بالا است ۵ خورد و خوراک طلاب خراب است
کاربر مهمان
1399/02/17 10:56
0
1
مطالب کاملا روشن و واضح و متوجه این الزامی بودن نمیشم. چرا همه چیز رو اجبار و الزام میکنید. این توهین به شعور و شخصیت طلبه نیست. چه کار کردید که بجای مشارکت و همدلی باید از الزام و اجبار استفاده کنید

با سلام... با توجه به اولین دوره اجرای طرح ارزیابی و رتبه بندی مدارس به چند جهت تصمیم بر الزامی شدن فرمها در سامانه پیشخوان شد: 1-جایگاه ویژه نظرات طلاب و اساتید در طرح ارزیابی و رتبه بندی مدارس و مراکز 2-توجه ویژه شورایعالی حوزه های علمیه و مدیریت محترم حوزه های علمیه به نظرات طلاب و اساتید در رتبه بندی مدارس علمیه 3-مشارکت حداکثری طلاب در ارزیابی مدارس علمیه که منجر به دقت اجرای طرح ارزیابی و رتبه بندی مدارس خواهد شد. ضمن اینکه به دلیل عدم وجود امکانات و زیرساخت های لازم برای اطلاع رسانی و جلب مشارکت و همدلی مورد نظر شما، الزامی شدن فرمهای ارزیابی بصورت محدود، سریع ترین راه برای جلب این مشارکت بود.


کاربر مهمان
1399/02/17 10:55
0
0
طرح بسیار خوبی است
کاربر مهمان
1399/02/17 10:53
0
0
بسیار از اساتید و مدیریت و کادر پرسنل راضی هستم بخصوص از آقای حجت السلام والمسلمین دکتر برکت تشکر می کنم جهت برخورد بسیار عالی که باطلاب دارند.
کاربر مهمان
1399/02/17 10:49
1
0
بنده اشکال و مشکل خاصی ندارم و رضایت دارم
کاربر مهمان
1399/02/17 10:46
0
0
مدرسه علمیه بناب خدمات عالی
کاربر مهمان
1399/02/17 10:42
0
0
الحمدلله مدرسه پویا و درترازی است
کاربر مهمان
1399/02/17 10:41
0
0
باسلام الحمدلله مدرسه پویا و خوبی است.
کاربر مهمان
1399/02/17 10:40
0
2
سلام. طاعات قبول درخواست تکمیل فرم ارزیابی در پیشخوان حوزه

به پنل شخصی خود در سامانه پیشخوان حوزه(نجاح سابق) مراجعه کنید.


کاربر مهمان
1399/02/17 10:39
0
0
سلام وخسته نباشیدخدمت شما بزرگواران
کاربر مهمان
1399/02/17 10:39
0
0
با سلام حداقل یه فرم راهنما می گذاشتید سامانه پیشخوان کجاست؟

با سلام... سامانه پیشخوان یا همان سایت نجاح سابق که انتخاب دروس و ارزیابی تحصیلی رو انجام می دادید. راهنمایی ها هم در کانال ایتا موجود می باشد.


کاربر مهمان
1399/02/17 10:37
0
0
درخواست تغییر روش تدریس استاید
کاربر مهمان
1399/02/17 10:37
0
0
خوب است وراۻی هستم
کاربر مهمان
1399/02/17 10:36
0
0
خوب است و راضی هستم از کارایی معاونت آموزش مدرسه

ارزیابی در سامانه پیشخوان و پنل شخصی طلاب انجام می شود.


کاربر مهمان
1399/02/17 10:35
0
0
مدرسه ،علمیه برادران مرتضویه نطنز، مدرسه خوبی هست،

ارزیابی در سامانه پیشخوان و پنل شخصی طلاب انجام می شود.


کاربر مهمان
1399/02/17 10:35
0
0
من که چیزی سردرنیاوردم

ارزیابی مدارس که توسط طلاب و اساتید انجام می شود. به پنل خودتون در سامانه پیشخوان حوزه مراجعه کنید.


کاربر مهمان
1399/02/17 10:32
0
0
سلام ببخشید هر چه روی فرم ها می زنم نمیاد پس چطور باید فرم های ارزیابی و تهیه کرد

سلام...ارزیابی در سامانه پیشخوان و پنل شخصی طلاب انجام می شود.


کاربر مهمان
1399/02/17 10:31
0
0
سلام ،بنده درمورد چندتا موضوع نظر دارم ،یک ؛بحث مدیریت کارها رو لطفا سرو سامان بدین ،ما الان چهار ساله تو حوزه ایم هنوز اطلعاتم بار گذاری نشدن ،کارت نیومده ،دوم این درسای یهوی چیه هرسال میزارین
کاربر مهمان
1399/02/17 10:31
0
1
سلام علیکم چرا تو بعضی از حوزه های علمیه تبعیض صورت میگیرد و چرا هیچ بازدید و پیگیری صورت نمیگیره
کاربر مهمان
1399/02/17 10:25
0
0
درس دادن خوب می باشد جاداردهمینجا ازاساتید محترم قدر دانی وتشکر کرد وباتوجه به امکانات همه چیز خوب میباشد إن شاالله که درصدد بهترشدن وپیشرفت شدن باشیم

ارزیابی در سامانه پیشخوان و پنل شخصی طلاب انجام می شود.


کاربر مهمان
1399/02/17 10:25
0
0
دوره تعطيلي كرونا بهترين ازمون مديران براي ارتباط با اساتيد بود البته امضا وبرسي نامه هاي اداري كارمندان ومديران مدارس را به بهترين شكل مشغول كرده ولذا غافل از نيروهاي انساني بودنند. العذر عند كرام الناس مقبول.
کاربر مهمان
1399/02/17 10:23
0
0
کلاس های مجازی خوب بودن
کاربر مهمان
1399/02/17 10:21
0
0
مدرسه امیرالمومنین از تمامی جهات دارای نقاط مثبت میباشد. ازلحاظ درجه یک بودن استادان از لحاظ شرایط ومحیط مدرسه انتخاب بجا مدیر داخلی ومدیریت

ارزیابی در سامانه پیشخوان و پنل شخصی طلاب انجام می شود.


کاربر مهمان
1399/02/17 10:21
0
0
ازعملکرد حوزه علمیه کاملا راصی هستم. درپناه خدا محفوظ باشید

ارزیابی در سامانه پیشخوان و پنل شخصی طلاب انجام می شود.


کاربر مهمان
1399/02/17 10:18
0
0
باسمه تعالی نشانی سامانه پیشخان را باید در خبر درج می‌کردید.

با سلام... اصلاح شد منظور از سامانه پیشخوان همان نجاح سابق می باشد که انتخاب دروس و ارزیابی دروس را انجام می دادید.


کاربر مهمان
1399/02/17 10:18
0
0
۱.لطفا میزان ساعت انتخاب شده برای درس و صفحه را تنظیم نمایید
کاربر مهمان
1399/02/17 10:18
0
0
سلام علیکم. خداراشکر اساتیدهای خوبی دارم.فقط تنها چیزی که هست اینه که بعضی از طلاب زی طلبگی را رعایت نمیکنن. یاعلی

ارزیابی در سامانه پیشخوان و پنل شخصی طلاب انجام می شود.


کاربر مهمان
1399/02/17 10:17
0
0
با سلام خدمت بزرگواران عزیز حوزه علمیه کمالیه از نظر مدیریت و از نظر اموزشی و از نظر تهذیب و از نظر اساتید واقعا در جایگاه خیلی خوب و بالایی در استان قرار دارد و از تمام عزیزان که زحمت میکشن تقدیر و تشکر میکنم .

ارزیابی در سامانه پیشخوان و پنل شخصی طلاب انجام می شود.


کاربر مهمان
1399/02/17 10:17
0
0
باسلام و خسته نباشید خدمت همه‌ی اساتیدمحترم حوزه علمیه. حوزه ی علمیه الغدیر آزادشهر بسیار حوزه ی خوب و همچنین از اساتید بسیار با تجربه ای برخوردار است .فقط محدوده‌ی کتاب ها زیاد و سنگین ووقت برای اتمام محدوده کم است .
کاربر مهمان
1399/02/17 10:16
0
0
باسلام مسوولین آموزش حضوزه جامعه علمیه امیرالمومنین علیه السلام از لحاظ علمی و دلسوز بودن و مدیریت در درجه بسیار بالایی قرار دارند بخصوص در ایم کرونا زحمت زیادی متحمل شدن و بنده بشخصه رضایت کامل دارم،اما خب هر مجموعه ای مشکلاتی هم دارد و از جمله مشکلات نبود وقت و زیاد بودن دروس و در نیجه بی کیفیت بار آمدن طلاب می باشد که این نیز تقصیر و عدم برنامه ریزی صحیح مسوولین کل حوزه علمیه میباشد
کاربر مهمان
1399/02/17 10:15
0
1
حوزه بسیار خوبیه و اساتید و مسئول خوبی داره و در مسائل علمی و تهذیبی هم خوب کار میکنه

ارزیابی در سامانه پیشخوان و پنل شخصی طلاب انجام می شود.


کاربر مهمان
1399/02/17 10:14
0
0
طرح بسیار عالیست ازمسئولین بسیارسپاسگزاریم التماس دعا
کاربر مهمان
1399/02/17 10:13
0
0
خوب هست اما اگر حضوری بود خیلی بهتر بود

?!


کاربر مهمان
1399/02/17 10:13
0
0
بسیار عالی وخوب بود ،ولی بهتر بود که آزمون به دست اساتید محترم گرفته می شد و بهتر است طراح سوالات اساتید محترم باشند ،چون بهتر شیوه امتحان اساتید ،مطابق تدریس آنان باشد ،باتشکر

مطلب در مورد ارزیابی مدارس توسط طلاب و اساتید می باشد.


کاربر مهمان
1399/02/17 10:13
0
0
سلام علیکم برنامه ریزی ها دقیق تر شود
کاربر مهمان
1399/02/17 10:12
0
1
کمک مالی به مشاور مذهبی(مشارکت مالی با مدیر در انجام طرح های مختلف) به این بیان که مدیریت مدرسه روحانی را علاوه بر اینکه کمک کار و همکار دلسوز و فعال در امور مدرسه می‌داند او را همکار در تامین امور مالی هم ببیند و طرح های روحانی مدرسه را هزینه ساز برای خود نبیند این مساله در مدارس پایین شهر و مناطق کم برخوردار از امکانات دولتی جلوه ویژه ای دارد
کاربر مهمان
1399/02/17 10:11
0
0
مدرسه عملیه مطلب خان دامغان از نظر وضعیت درسی و بهداشتی و تغذیه هیچ گونه مشکلی ندارد بلکه مدیریت حوزه به نحو احسنت این امور را اداره میکنند و کمال تشکر را از ایشان داریم
کاربر مهمان
1399/02/17 10:11
0
0
من از حوزه،اساتید،ومعاونت آموزش و فضای حوزه فوق العاد راضی هستم و این رضایت من بسته به درایت های مدیر محترم میباشد
کاربر مهمان
1399/02/17 10:10
0
0
موضوع پایان نامه من کی تایید می شود الان چندین و چند ماه است که موضوع دادم هنوز خبری نشده.

سلام. به معاونت آموزش واحد مدارج علمی مراجعه نمایید.


کاربر مهمان
1399/02/17 10:10
0
0
با تشکر از مدیریت و اساتید بزرگوار که با توجه به مشکل کرونا ارتباط درسی را قطع نکردند.
کاربر مهمان
1399/02/17 10:9
0
0
باید فرصت مناسب به طلاب داده شود برای مرور دروس و امتحانات ترم دوم را در زمان دیگری از طلاب به عمل بیایید و از نظم و مقررات حوزه کمایهبه ا خرم اباد بسیار بسیار عالی و دقیق میباشد . از ریاست مخترم حوزه اقای حجت السلام والمسلمین حیات الغیب و معاون اموزش حوزه جناب اقای حجت السلام و المسلمین فیروزی و تمام اساتید محترم تشکر و قدردانی میکنم و دست تک تک عزیزان میبوسم برای زحماتی که برا طلاب عزیز این مدرسه علمیه میکشن.
کاربر مهمان
1399/02/17 10:9
0
0
باسلام چون این مدت بیماری کروناهست امتحانات غیرحضوری راازطریق کانال ایتا بارگزاری کنیدتاطلاب اذیت نشوند.سپاس فراوان
کاربر مهمان
1399/02/17 10:9
0
1
فرم ها پیدا نکردم یا علی

با سلام... این سایت صرفا جهت درج خبر می باشد و برای تکمیل فرم های ارزیابی به سامانه پیشخوان و پنل شخصی خود مراجعه کنید.


کاربر مهمان
1399/02/17 10:8
0
0
اینجوری شاید کسی دسترسی نداشته باشه طلبه اسیب میبینه
کاربر مهمان
1399/02/17 10:8
0
0
فعالیت حوزه ما عالی بود تدریس اساتید برنامه ها
کاربر مهمان
1399/02/17 10:8
0
0
ممنون وتشکر از راه اندازی این سامانه

سلام... ارزیابی از طریق سامانه پیشخوان حوزه انجام میگیرد.


کاربر مهمان
1399/02/17 10:8
0
0
سلام،امسال بدلیل کرونا نشد درنیمسال دوم درست درسا رو بخونیم و ازاساتید بخوبی استفاده کنیم وبنظرمن اموزش فیس تو فیس بهتره تا مجازی
کاربر مهمان
1399/02/17 10:8
0
0
لطفاً برا امتحان غیر حضوری باشدوتصویری از طریق فضای مجازی صورت گیرذ
کاربر مهمان
1399/02/17 10:8
0
0
اساتید ازنظر تدریس واخلاق چه درکلاس چه مجازی عالی است
کاربر مهمان
1399/02/17 10:7
0
0
مدرسه خوب ودارای اساتید بسیار خوبی است
کاربر مهمان
1399/02/17 10:6
0
1
اساتید خوب درس نمیدهند و والان که هم این بیماری آمدواز دروس فاصله گرفتیم باز از طلبه توقع زیادی دارندوبرنامه ای ندارند بابا حداقل مثل آموزش وپرورش دروس را انتخابی بکنند واقعا به داد ما برسید اگر هم نه دنبال فرم پر کردن و گزترش دادن هستید بزارید،راه خوزمون را ادامه بدهیم
کاربر مهمان
1399/02/17 10:6
0
0
اساتدید محترم خیلی خوب درس می دهند چه درکلاس چه مجازی
کاربر مهمان
1399/02/17 10:6
0
0
لطفاً امتحان حوزه را غیر حضوری و تصویری از فضای مجازی بگیرید

سلام... طرح برگزاری امتحانات بصورت مجازی در دستور کار کارشناسان قرار دارد.


کاربر مهمان
1399/02/17 10:5
0
0
محدوده درسها کمتر شود ملاک یاد گیری طلبه باشد
کاربر مهمان
1399/02/17 10:5
1
0
برگزاری کلاس مجازی ۵۰ درصد خوبه و امتحانات هم حضوری کیفیتش بالاتره
کاربر مهمان
1399/02/17 10:5
0
0
انشالله که خیر است
کاربر مهمان
1399/02/17 10:4
0
0
محدوده درسها کمتر شود ملاک یاد گیری طلبه باشد نه تمام کردن درس کیفیت درس بیشتر شود.
کاربر مهمان
1399/02/17 10:4
0
0
خوب ولی احتیاج به تلاش بیشتر دارد
کاربر مهمان
1399/02/17 10:4
0
0
نمیدونم در باره چی نظر میخواهید اگه در مورد اساتید هست راضیم

به سامانه پیشخوان مراجعه کنید


کاربر مهمان
1399/02/17 10:4
0
0
از مدیریت و آموزش مدرسه بسیار ناراضی ام
کاربر مهمان
1399/02/17 10:3
0
0
کادرحوزه علمیه علی بن موسی الرضا(ع) یاسوج ازجمیع جهات ازنظربنده بسیارخوب عمل کرده وازاساتیدوب خصوص مدیریت جوان این حوزه رضایت کامل دارم.
کاربر مهمان
1399/02/17 10:2
1
0
عالی هستند
کاربر مهمان
1399/02/16 22:52
0
2
خیلی اذیت شدیم خیلی مشکللت پیش اومد ولی کنار اومدیم انتقاد زیاد هست ولی بماند ان شاء الله که خيره ان شاء الله که همه‌ چیز به حالت عادی برگرده اللهم عجل لولیک الفرج بحق حضرت زینب س

با سلام... ارزیابی و رتبه بندی مدارس در راستانی بررسی مشکلات انجام می شود. انشاء الله در صفحه پیشخوان فرم های ارزیابی رو تکمیل بفرمائید.


کاربر مهمان
1399/02/16 15:46
0
0
با سلام . کلاس ها به خوبی بر گزار میشه و به خوبی نظارت می شود فقط تنها مشکلی که هست این که برای درس ها باید برنامه ریزی بشه تا مطالب از ذهن طلاب فراموش نشه چون مباحثه ای اصلا صورت نمی گیره
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: